Live Breaking News & Updates on A gideon saar

Stay informed with the latest breaking news from A gideon saar on our comprehensive webpage. Get up-to-the-minute updates on local events, politics, business, entertainment, and more. Our dedicated team of journalists delivers timely and reliable news, ensuring you're always in the know. Discover firsthand accounts, expert analysis, and exclusive interviews, all in one convenient destination. Don't miss a beat — visit our webpage for real-time breaking news in A gideon saar and stay connected to the pulse of your community

وزير إسرائيلي يُهدد بشن اجتياح بري شامل على قطاع غزة

وزير إسرائيلي يُهدد بشن اجتياح بري شامل على قطاع غزة
alwatanvoice.com - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from alwatanvoice.com Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Herzliya , Tel-aviv , Israel , Gaza-strip , Israeli , A-gideon-saar , Ram-allah , Minister-israeli , Gaza-strip-ram-allah , Gideon-saar , தொலைபேசி-அவிவ்

סקר מנדטים: נתניהו וגנץ נוסקים; ואיזו מפלגה נמחקת

סקר מנדטים חדש מעלה כי לו הבחירות היו נערכות היום, מפלגות הליכוד וכחול לבן מתחזקות, במקביל להיעלמות של תקווה חדשה בראשות גדעון סער. בהתאמה לתפקיד ראש הממשלה

Amos-ben-gershon , Naftali-bennett , Yair-lapid , Yisrael-beiteinu , Mansour-abbas , A-gideon-saar , Benjamin-netanyahu , Bezalel-smotrich , Gideon-saar , Israelis-racing-naphtali-bennett , Yesh-atid

סקר מנדטים: תקווה חדשה נמחקת

סקר מנדטים: תקווה חדשה נמחקת
inn.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from inn.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Naftali-bennett , A-gideon-saar , Bezalel-smotrich , Yisrael-beiteinu , Mansour-abbas , Gideon-saar , Yesh-atid , Her-blue , United-torah-judaism , நாப்தளி-பென்னட் , மன்சூர்-அப்பாஸ்

סקר מנדטים: נתניהו נוסק; סער נמחק; וכמה מקבל בנט

חודשים בדיוק אחרי הקמת ממשלת בנט-לפיד, סקר מנדטים חדש מגלה כיצד הייתה נראית מפת המנדטים לו הבחירות היו נערכות היום. ומי הכי מתאים לתפקיד ראש הממשלה?

Gaza , Israel-general- , Israel , Oslo , Norway , France , West-bank , Morocco , Israeli , Palestinian , French , Naftali-bennett

שקד באולפן סרוגים: אם צריך - נצא למבצע צבאי גם במחיר פירוק הממשלה

שקד באולפן סרוגים: אם צריך - נצא למבצע צבאי גם במחיר פירוק הממשלה
srugim.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from srugim.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Eilat , Hadarom , Israel , Gaza , Israel-general- , Syria , Egypt , Iran , Lebanon , Israeli , Palestinian , Persia

נסיון לחסום עריקים בליכוד; "הצגה ילדותית"

נסיון לחסום עריקים בליכוד; "הצגה ילדותית"
kikar.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from kikar.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Israel , Avi-dichter , Michael-sun , A-gideon-saar , Yisrael-katz , Yoav-kish , Moshe-feiglin , Mickey-zohar , R-center-likud-haim-katz , Center-the-committee , Foreign-affairs , Village-maccabi

صحيفة عبرية: غزة في "المصغر الإسرائيلي".. بين إدارة الوضع والاحتلال و"سنغافورة. 2. صفر"

صحيفة عبرية: غزة في "المصغر الإسرائيلي".. بين إدارة الوضع والاحتلال و"سنغافورة. 2. صفر"
alquds.co.uk - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from alquds.co.uk Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Gaza , Israel-general- , Israel , Singapore , Israeli , Israelis , A-gideon-saar , Avigdor-lieberman , Nitzan-alon , Brown-gantz , Lviv-kochavi ,

מירי רגב: "צר לי בשביל מדינת ישראל שזו הממשלה שלה, נוכלים"


חברת הכנסת
מירי רגב (הליכוד) שוחחה הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ברדיו 103FM, והתייחסה לנאום השאוויש שהפנתה לחבר הכנסת
זאב אלקין (תקווה חדשה): "אני שומעת את זה וצוחקת".
"אלקין בא מתוך הליכוד ואני מצפה ממנו לא לבוא עם כל כך הרבה רוע ואכזריות כלפי המפלגה אליה הוא השתייך. זו קואליציה שהיא באמת גועליציה, כוחנית, עם עריצות", הוסיפה.
בהמשך דבריה, הסבירה רגב את משמעות המילה שאוויש: "זה כינוי לאדם שבעצם עושה את כל העבודה השחורה מסביב, וזה מה שהוא עושה בעיניי, הוא משרתם של השמאל. וזה לא רק הוא, גם המפלגה שלו כולל ימינה, בנט הנוכל ואיילת המתחסדת, שהבוחרים שלהם אמרו שלא ישבו עם לפיד, שלא ישבו עם עבאס".
על הישיבה באופוזיציה אמרה: "אנחנו יושבים באופוזיציה, זה נכון. אנחנו אופוזיציה לוחמת, זה נכון. אבל אין סיבה שלא נזכיר להם פעם אחר פעם את השקרים והנוכלות כי לנו הזכירו כל השנים על כלום, והם עושים בדיוק הפוך. צר לי בשביל מדינת ישראל שזו הממשלה שלה, קבוצה של נוכלים".
"תשמע אמר יאיר לפיד כשהיה יו"ר האופוזיציה הוא יהפוך את הכנסת לזירת קרב. אבל כלפי השמאל יש תמיד סוג של סלחנות הם מקבלים שלושה חיסונים ביום, את החיסון הראשון מ-N12, השני ב-13 והשלישי מ-11".
רגב התייחסה גם לתרבות השיחה במליאה: "תפקיד האופוזיציה בכל פרלמנט זה להיות אופוזיציה לוחמת ולהגיד את עמדתנו, גם ככה הם מונעים מאיתנו להגיש חקיקה, להיות ח"כ בוועדות, לעשות את תפקידו כאופוזיציה ורוב הציבור בחר במי שיושב באופוזיציה ולא בגועליציה הזאת, שמי שמרכיב אותה זה סיעות קטנות שלא נבחרו, ודאי לא לעמוד בראשות הממשלה".
"אנחנו נעשה את הכול לחזור וכמה שיותר מהר. למדינת ישראל מגיעה מנהיגות אחראית, אנשים עם ניסיון ולא אנשים טירונים שאין להם שום ניסיון", המשיכה.
לטענתה, הדבק שמאחד את הקואליציה הוא השנאה ליו"ר מפלגתה 
בנימין נתניהו: "מרצ, העבודה וימינה ויתרו על האג'נדות שלהן, ועכשיו כולם עובדים בשביל אדם אחד שנקרא מנסור עבאס".
"רוב הציבור הישראלי בחר בליכוד, ומתפקדי הליכוד בחרו בביבי לעמוד בראשות המפלגה. כל עוד יבחרו בו הוא ימשיך לעמוד בראש. מצד אחד הדבק של 'רק לא ביבי' והדבק שמחבר בין קליקת האליטות הלבנות ומצד שני הקואליציה על כרעי תרנגולת, היא יכולה ליפול על חודו של קול". 
בהמשך השיחה התייחסה רגב להצעת החוק לפיה נאשם בפלילים לא יוכל להרכיב ממשלה: "זו הצעת חוק שמדברת רק על דבר אחד, על הנקם. הצעת חוק פרסונלית שגדעון סער שאמר מעל כל במה שאמר שלא מסתדר עם ביבי נתניהו, הביא הצעת חוק בה הוא מתנקם בביבי נתניהו".
"זה דבר הזוי, למה חוק יסוד שומר על מוסד ראש הממשלה ומאפשר לו להישאר בתפקידו עד פסק דין חלוט? מדוע? מסיבה פשוטה, כדי שאותם פקידים ואנשים שמנסים לסחוט רה"מ לא יצליחו. סער אומר אני לא אוהב את ביבי נתניהו אני אעביר חוק שימנע ממנו להתמודד כי הוא יודע שאם נתניהו יתמודד הוא ינצח את כולם ורוב האנשים שנמצאים היום בממשלה ילכו הביתה", אמרה.
בתגובה לכך שלטענת משעל נתניהו בעצמו הצביע בעד הצעת חוק דומה בשנת 2008, השיבה רגב: "אני לא מכירה. לא כל מה שאתם אומרים נכון ומדויק במאה אחוז".
"אני לא יודעת מה הוא עשה לפני X שנים, שמעתי ראיונות של סער לפני שפרש מהליכוד אחרי שאמר שהליכוד זה הבית שלו ולפני שקיבל את התבוסה בפריימריז מול נתניהו שאומר שנתניהו צריך להישאר. אז אני מבינה שהם מתהפכים כל הזמן", הסבירה.
גדעון סער ובנימין נתניהו (צילום: יוסי אלוני)
עוד אמרה כי "אני יודעת להגיד דבר אחד. אני מירי רגב אעשה את הכול כדי שהחוק הזה לא יעבור, גם אני וגם חבריי, משום שאנחנו חושבים שיש כאן מסע נקמה אישי של גדעון סער והוא מצוי בניגוד עניינים ולכן לא יכול להעלות את הצעת החוק הזאת. מחר בבוקר הוא יתווכח עם השכן שלו וילך להביא הצעת חוק בעניין הזה?".
בסיום השיחה התייחסה חברת הכנסת לתפקוד הממשלה, כאשר נתניהו לא עומד בראשה, ואמרה: "רואה מה קורה מבחינה בריאותית, מצב הקורונה בארץ, איזה סוג תקציב הולכים להביא? אנטי חברתי, שפוגע במעמד הביניים והחלשים; רואה את הרפיסות המדינית, את הסחיטה של עבאס שמקבל כל מה שהוא רוצה, מוכרים את הערכים שלנו כמדינה יהודית, השבת, הנגב".
"אני מדברת עם ציבורים רבים שאומרים תחזרו ומהר אנחנו צריכים אדם רציני ואחראי. הציבור לא נותן אמון בראש הממשלה בנט, פחות מחמישה אחוזים מהציבור בחרו בו, אין בו אמון ציבורי לראשות ממשלה. אני מרגישה את זה בציבור, הוא ממליץ ולא מקבל החלטות", סיכמה.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידנו.
אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

Israel , Mashal-netanyahu , Yossi-aloni , Yair-lapid , Mansour-abbas , Zeev-elkin , A-gideon-saar , Benjamin-netanyahu , Gideon-saar , Bibi-netanyahu , I-miri-regev , Miri-regev

מירי רגב: "סער במסע נקם אישי נגד נתניהו"

מירי רגב: "סער במסע נקם אישי נגד נתניהו"
inn.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from inn.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Israel , A-gideon-saar , Justice-gideon-saar , Gideon-saar , Bibi-netanyahu , Miri-regev , Medinat-yisrael , Zeev-elkin , Junior , Minister-zeev-elkin , Secretary-justice-gideon-saar , Minister-wednesday

איך קרה שדווקא תקווה חדשה היא החוליה החלשה בקואליציה?

איך קרה שדווקא תקווה חדשה היא החוליה החלשה בקואליציה?
srugim.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from srugim.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Norway , Yifat , Ha-afon , Israel , Norwegian , Meyer-isaac-levi , A-gideon-saar , Zeev-elkin , Office-health , Initiative-law , Weakest-link , Gideon-saar