Live Breaking News & Updates on Obedient all

Stay informed with the latest breaking news from Obedient all on our comprehensive webpage. Get up-to-the-minute updates on local events, politics, business, entertainment, and more. Our dedicated team of journalists delivers timely and reliable news, ensuring you're always in the know. Discover firsthand accounts, expert analysis, and exclusive interviews, all in one convenient destination. Don't miss a beat — visit our webpage for real-time breaking news in Obedient all and stay connected to the pulse of your community

5 Pesepakbola Mualaf Temukan Ketenangan Setelah Masuk Islam, Nomor 1 Jadi Sorotan : Okezone Bola


3. Nicolas Anelka
Siapa tidak kenal Nicolas Anelka? Ia merupakan mantan pemain termahal dunia ketika diboyong Real Madrid dari Arsenal pada musim panas 1999 seharga 30 juta euro. Ia sendiri memutuskan menjadi mualaf pada 1996, atau satu tahun sebelum menjadi pesepakbola profesional.
“Menjadi muslim tidak mengubah hidup saya. Saya tetap menjadi orang yang adil dan punya nilai hidup. Apa yang membuat saya memilih islam karena saya merasa agama ini cocok untuk saya,” ucap Anelka, melansir dari Al Arabiya.
"Saya merasa lebih dekat dengan Tuhan dan itu membuat hidup saya menjadi lebih cerah. Saya punya keyakinan dari hati bahwa Islam adalah agam yang harus saya pilih,” lanjut Anelka.

Algiers , Alger , Algeria , France , French , Marion-ribery , Pogba , Federation-football-europe , Number-so-spotlight , Trophy-world , Abidal-like-ribery , Islam-named