Live Breaking News & Updates on ஜோயல்

Stay informed with the latest breaking news from ஜோயல் on our comprehensive webpage. Get up-to-the-minute updates on local events, politics, business, entertainment, and more. Our dedicated team of journalists delivers timely and reliable news, ensuring you're always in the know. Discover firsthand accounts, expert analysis, and exclusive interviews, all in one convenient destination. Don't miss a beat — visit our webpage for real-time breaking news in ஜோயல் and stay connected to the pulse of your community

Aneta Krejčíková popsala: Cvičení pro lepší sex!

Aneta Krejčíková popsala: Cvičení pro lepší sex!
blesk.cz - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from blesk.cz Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Los-angeles , Joel , Rozepsala-joel , Instagram , Last-but , Double-joel , Are-days , Com-annabelle-granddaughter , Mtv-lucy , லாஸ்-ஏஞ்சல்ஸ் , ஜோயல் , இன்ஸ்தக்ராம்

Lincoln schools to require masks, Millard schools ready to vote, OPS non-committal

Lincoln schools to require masks, Millard schools ready to vote, OPS non-committal
ketv.com - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from ketv.com Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Cheryl-logan , Joel , Steve-joel , Millard-public-school , Lincoln-public-schools , Omaha-public-schools , Thursday-lincoln-public-schools , All-lincoln , செரில்-லோகன் , ஜோயல் , ஸ்டீவ்-ஜோயல் , மில்லார்ட்-பொது-பள்ளி

Aneta Vignerová: Kvůli zranění syna k ní musela záchranka!

Aneta Vignerová: Kvůli zranění syna k ní musela záchranka!
blesk.cz - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from blesk.cz Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Joel , Petra-joel , Network-joel , New-housing-aneta-and-peter , Red-baby , ஜோயல் , சிவப்பு-குழந்தை ,

משריפת הדגל - לשירת "התקווה": הילד מסאטמר הפך לחייל


משריפת הדגל - לשירת "התקווה": הילד מסאטמר הפך לחייל
"אני מסתכל היום על תמונות שלי שורף דגלים, ולא יכול לשפוט את הילד שהייתי. לא הכרנו משהו אחר": יואל גדל בלב חסידות סאטמר, עלה ארצה בניגוד לכל מה שהאמין בו - וסגר מעגל: כשהוא בן 39 ואב לשישה, עמד הילד ההוא בטקס סיום הטירונות, ושר בגאווה את ההמנון הלאומי. כעת הוא חולם להיות גורם מקשר בין צה"ל למעוזי החרדים הקיצונים
(צילום: מנהלת החרדים הצבאית)
כשהילד יואל מחסידות סאטמר הקיצונית בארה"ב שרף עם חבריו דגלי ישראל ביום העצמאות, ומחק מסידורי התפילה סמלי מגן-דוד המזוהים עם המדינה הציונית - איש לא היה מסוגל להעלות בדעתו שיום יבוא והוא יתנדב להתגייס לצה"ל כדי לשרת אותה. אבל כבר כנער הרגיש יואל שהנפש שלו רוצה שינוי, והחל לחפש משמעות גדולה יותר לחיים.
בהמשך עלה לארץ, בניגוד לכל מה שהאמין בו בעבר - ולפני עשרה ימים סגר את המעגל: כשהוא בן 39 ואב לשישה, עמד הילד ההוא במדי הצבא על רחבת המסדרים בבסיס צריפין, בטקס ההשבעה וסיום הטירונות, ושר בגאווה את ההמנון הלאומי. יואל עדיין מגדיר עצמו חסיד, וכחייל בפיקוד העורף הוא מקווה כעת להשתבץ לתפקיד שנראה כי אין מתאים ממנו למלא: גורם המקשר בעיתות חירום בין צה"ל לבין האוכלוסייה האזרחית במעוזי החרדים הקיצונים.
במסגרת תוכנית "שלב ב'", מציעה מנהלת החרדים הצבאית באכ"א לבעלי פטור משירות להתנדב ולהתגייס לתקופה מקוצרת של כמה שבועות בלבד, שבמהלכה הם עוברים טירונות וקורסים מקצועיים המכשירים אותם למגוון תפקידים במערך המילואים של פיקוד העורף. יואל השתתף במחזור השלישי של המסלול, כשאיתו בפלוגה כמעט 100 חרדים בגילים 46-28, כולם נשואים ובעלי משפחות. וכך, בשלב בחיים שבו חיילי מילואים מן המניין כבר מתקרבים לשחרור, בגלל הגיל או מספר הילדים - אותם מתנדבים רק מתחילים את השירות, וחלקם יסיימו אותו כשהם חובקים נכדים.
"הילדים האלה לא יודעים אפילו מה זה נאצי"
יואל, שנקרא על שם האדמו"ר הראשון מסאטמר, רבי יואל טייטלבוים, מייסד החצר חסידות הגדולה בעולם - גדל בקריית יואל שבעיר מונרו, ניו-יורק, אחד הריכוזים המשמעותיים של הקהילה האנטי-ציונית, והוא שני מ-13 הילדים במשפחתו. כשהיה נער הבין כי מסלול החיים שלתוכו נולד איננו מתאים לו, והוריו שלחו אותו ללמוד במסגרת חינוכית מותאמת בישראל. מדובר בפרקטיקה מוכרת שמטרתה כפולה - מצד אחד להרחיק אותו מהמשפחה, כדי שהסטייה שלו מהדרך לא תשפיע על אחיו ואחיותיו (למשל, בדוגמה אישית שלילית מצידו או באיכות השידוכים שיוצעו להם בגללו), ומצד שני לדאוג לכך שיישאר בעצמו חרדי ולא ינשור מהקהילה.
4 צפייה בגלריה
מילד אנטי-ציוני (משמאל) לצה"ל
כשהגיע לגיל 18 וביקש לצאת ללמוד מקצוע ולעבוד, עסקני סאטמר בארץ, שבידיהם הפקידו אותו הוריו, הציעו לו להתחתן עם ג', בחורה חסידית מירושלים, והם נשואים באושר עד היום. לאחר שנולד בנם הבכור והם התקשו להתפרנס בכבוד, חזרו בני הזוג לגור בניו-יורק, אך געגועיה של ג' לארץ הכניעו את יואל, ואחרי 17 שנים הוא עלה בעקבותיה לישראל, מוותר על מה שהם מגדירים "בית חלומותיהם" שזה עתה סיימו לבנות ועל קריירה מבטיחה כמהנדס בניין.
כששמע מחבר בשכונה על מסלול שלב ב' ועל כך שפיקוד העורף מחפש משרתים חרדים כמותו – החליט יואל מיד להתנדב. "הדנ"א של החסידים זה חסד", הסביר. "מגיל אפס הכניסו לנו לראש שאנחנו חייבים תמיד לעזור – אם זה בארגון 'הצלה' ואם זה ב'ידידים'. כשהבנתי שצריכים אותנו, חרדים מתוך הקהילה, במלחמות ובאירועים אחרים, וראיתי איך בקורונה זה עבד טוב מאוד בבני ברק – קפצתי על זה".
4 צפייה בגלריה
"אני לא יכול לשפוט את הילד שהייתי". יואל
ג', האישה שאיתו, תמכה ועודדה אותו, גם כשהמשמעות היא להישאר לבד במשך כמה שבועות עם שישה ילדים בבית – וההחלטה נפלה.
"אני מסתכל היום על התמונות שלי שורף דגלים סתם, בשביל הכיף, ביום העצמאות ובל"ג בעומר, או על אלה שזורקים אבנים וצועקים 'נאצי' על שוטרים במאה שערים – ולא יכול לשפוט את הילד שהייתי", מודה היום יואל במבט לאחור. "לא הכרנו משהו אחר. חשבנו שזה הדבר שצריך לעשות, שזה דבר טוב. אתה עוזר לאישה זקנה לסחוב את הסלים של הקניות – וגם שורף דגלים ומוחק מגן דוד מהסידור. הילדים האלה אפילו לא יודעים מה זה נאצי, כי הם לא למדו היסטוריה. מבחינתם זו סתם קללה".
גם ג' הבינה זאת בשנות מגוריהם בניו-יורק: "ילד בסאטמר בטוח שכל מי שנוחת בארץ ישראל – מיד הציונים גוזרים לו את הפאות ומכריחים אותו לאכול חזיר ולשרת עם בנות בצבא. זה מה שהם רואים בקריקטורות של העיתונים שלהם שם. זו ממש שטיפת מוח".
הסתרה שבתוך ההסתרה
יואל מצטער שאיננו יכול לספר לאביו ולאחיו שהתגייס לצה"ל, אבל השלים עם זה. "אני לא יכול לקחת אדם אנטי-ציוני בן 60 ולנסות עכשיו לשכנע אותו שזה בסדר לשרת את המדינה", אמר. "אני גם מבין ומקבל את זה שכיבוד אב ואם זה לא תמיד דבר פשוט. אם זה היה כל כך קל ומובן מאליו – לא היו צריכים להכניס את זה כמצווה כל כך מרכזית בתורה".
גם לבת שלו, שלומדת במוסד חרדי מהזרם המרכזי, אסור לספר בבית ספר שאבא התגייס – שמא תאבד את מקומה. ליואל ואשתו נותר רק להצטער על הגישה הזו, אבל גם איתה הם כבר השלימו.
4 צפייה בגלריה
(צילום: עמית שאבי)
כמי שמאמין בהסברה ובתיווך של מידע בין המדינה לקהילה החרדית, ורואה זאת כשליחות לחיים, יואל סיים לאחרונה גם קורס מורי דרך שבו השתתף במשך שנתיים וחצי מכספי סל הקליטה שקיבל כעולה חדש. "פתאום למדתי תנ"ך ואת ההיסטוריה והגיאוגרפיה של ארץ ישראל, ואיך הכל מתחבר – מה שלא הכרתי עד היום – ומבחינתי זה כלי נוסף להשפעה על החברים שלי בסאטמר", אמר.
"אני עכשיו לוקח אותם כמדריך לטיולים בקברי צדיקים, ועל הדרך מחדיר בהם סיפורי גבורה ומורשת קרב ממלחמות ישראל. אני עושה את זה בחוכמה ולא כמי שבא להטיף להם, ורק כך זה יכול לגעת בהם ולהשפיע. הם יחזרו הביתה ויחשבו על מה ששמעו וראו – ואני מקווה שזה יחלחל לאט-לאט".
4 צפייה בגלריה
פעם, הילד ששרף את הדגל
אחד הרגעים המרגשים ביותר עבור יואל היה כאשר שר לראשונה בחייו את "התקווה" בטקס סיום המסלול בפיקוד העורף. "גדלתי על כך שזה כמו לאכול חזיר, הדבר הכי טמא", שחזר. "הסתכלתי ימינה ושמאלה ושאלתי את עצמי: מותר לי להיות כאן? אני הרי עושה את הדבר הכי גרוע שיש. מגיל אפס למדנו שהציונים גרועים יותר מגויים! אבל אז אתה מגלה שאפשר לשיר את זה יחד עם עוד חרדים, ואחרי זה להמשיך ולהוסיף 'אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח'. אתה רואה אנשים שומרי תורה ומצוות עם מדי צה"ל – ומתפכח. זה היה דבר מאוד מאוד מרגש".

New-york , United-states , Israel , Zerifin , Hamerkaz , Joel-teitelbaum , Joel , Joel-hasidic-satmar , Institution-orthodox , State-zionist , Joel-his , Channel-judaism

Movie Reviews: You've Never Seen Mila Kunis Like This | 1290 WJNO

Kunis and Glenn Close star in a film on Amazon about a young woman attempting to fight her drug addiction and the mother who's attempting to keep her straight. Hap Erstein has a couple of other films to talk about and don't forget about the new horror film at theaters.

Vera-farmiga , Mila-kunis , Glenn-close , Patrick-wilson , Quiet-place-part , Hap-erstein , Good-days , Joel , Ool-105-5 , Jno , Adio

Canadien : «Tu viens de réveiller l'ours qui dort»

Si quelqu’un devrait profiter de la situation impliquant Scheifele, ce sont les joueurs du Canadien de Montréal, croit le journaliste Louis Jean.

Canada , Saguenay , Quebec , Winnipeg , Manitoba , Canadian , Mark-scheifele , Alex-picard , Marc-bergevin , Jake-evans , Nikolaj-ehlers ,

Joel Kinnaman Talks 'Insane' 'Suicide Squad' Sequel and Playing Uzo Aduba's Boyfriend on 'In Treatment'




Joel Kinnaman admits he hasn’t seen Uzo Aduba’s award-winning work on “Orange Is the New Black.” Even so, it didn’t take long for the actor to become well ...

Uzo-aduba , Joel-kinnaman-talks , Suicide-squad-sequel , Playing-uzo-aduba , New-black , Joel , Innaman , Alks , Nsane , Uicide , Quad

Joel Kinnaman Opens Up About 'In Treatment' Kissing Scene, Praises 'Suicide Squad' Sequel

The 41-year-old actor recalled his conversation with Uzo Aduba before their kissing scene and later talked about how impressed he was with the upcoming sequel of "The Suicide Squad."

Sweden , United-states , Brooke-taylor , Uzo-aduba , James-gunn , Rick-flagg , Joel-kinnaman , Earl-gibson , Joel , Innaman , Pens

Angelina Jolie Leads The Way At Theaters This Weekend | 1290 WJNO

"Those Who Wish Me Dead" is just one of several new movies, many at theaters. Hap Erstein gives us his take on some of these. Are you back at the movies yet?

Angelina-jolie , Hap-erstein , Chris-rock-produced , Joel , Ool-105-5 , Jno , Adio , Usic , Alk , Alk-in , Ngelina-jolie

Anthony Hopkins Won An Oscar This Week, But He's In Another Film Right Now | 1290 WJNO


By Joel Malkin
May 1, 2021
Surprise Best Actor Oscar winner Anthony Hopkins turns up in another movie this weekend and Hap Erstein with
PalmBeachArtsPaper.com misses another horror film. That means, I'll have to check it out.

Anthony-hopkins , Surprise-best-actor-oscar , Hap-erstein , Joel , Ool-105-5 , Jno , Adio , Usic , Alk , Alk-in , Ovie-reviews