"Cap govern d'esquerres hauria fet una gestió com la no

"Cap govern d'esquerres hauria fet una gestió com la nostra"


“Cap govern d'esquerres hauria fet una gestió com la nostra”
El ministre que ha comandat la crisi sanitària repassa aquests temps difícils de pandèmia i es mostra satisfet amb els resultats aconseguits
Actualitzada 26/07/2021 a les 05:46
El ministre de Salut fa un repàs a la crisi sanitària des d’un punt de vista humà i personal de qui ha estat al capdavant d’una gestió molt complicada prenent decisions que afectaven milers de persones.
Com se sent en aquests moments?
Cansat però amb molta energia per seguir gestionant la pandèmia. Tal com soc, prefereixo decidir, estar actiu i al capdavant i no de forma passiva.

Related Keywords

Andorra , Germany , Austria , German , John Ramon Baiges , Her Office , Fernando Galindo Updated , John Ramon Baiges Andorra , Cold Whose , Furthermore , Must State , அண்டோரா , ஜெர்மனி , ஆஸ்ட்ரியா , ஜெர்மன் , அவள் அலுவலகம் ,

© 2025 Vimarsana