Suami isteri gelandangan diselamatkan : vimarsana.com

Suami isteri gelandangan diselamatkan


Suami isteri gelandangan diselamatkan
A
A
MELAKA - Nasib sepasang suami isteri gelandangan yang terpaksa merempat di lorong belakang bangunan rumah kedai di Taman Merdeka, Batu Berendam sejak sebulan lalu mendapat pembelaan selepas mendapat bantuan tempat tinggal.
Setiausaha Khas Jabatan Hal Ehwal Masyarakat Ketua Menteri, Muhammad Ayyad Abdullah berkata, selepas menerima maklumat daripada Ketua Menteri, Datuk Seri Sulaiman Md Ali beliau bergegas ke lokasi untuk bertemu sepasang suami isteri dan seorang mualaf di kawasan itu.
Menurutnya, mereka bertiga akan ditempatkan di kediaman yang lebih selesa dan akan dibantu supaya dapat meneruskan kehidupan dengan lebih baik.
"Suami isteri berkenaan akan diberikan tempat tinggal lebih selesa dan kita akan bantu dari segi pekerjaan bagi memastikan mereka dapat keluar daripada kemiskinan," katanya.

Related Keywords

Tamba Amen , Council Regulations , Members Council Regulations , Typical Departmentp Affairs Society , Order Control Movement , Park Independence , Stone Soak , Chairman Minister , Grandfather Series Solomon Her , According To Him , Light New , Members Council Regulations Abroad , Council Regulations Abroad , சபை ஒழுங்குமுறைகள் , தலைவர் அமைச்சர் ,

© 2024 Vimarsana