Live Breaking News & Updates on Angkiti covid 19

Stay updated with breaking news from Angkiti covid 19. Get real-time updates on events, politics, business, and more. Visit us for reliable news and exclusive interviews.

2,564 orang asli di Pahang dijangkiti Covid-19

KUANTAN - Seramai 2,654 masyarakat orang asli di Pahang telah dijangkiti wabak Covid-19 dengan 21 kematian direkodkan setakat ini. Pengarahnya, Johari Alwi berkata, daerah Temerloh merekodkan kes tertinggi jangkitan itu iaitu sebanyak 1,178 kes.

Kuantan , Pahang , Malaysia , School-national , Department-health-abroad-darkest , Order-control-movement , Kuantan-total , According-to-him , Draft-relocation , Order-control-movement-bolted , Real-estate

Warga Malaysia kurung isteri, dua anak kerana takut jangkiti Covid-19

SONGKHLA - Oleh kerana fobia dengan jangkitan Covid-19 yang melonjak di Thailand, seorang lelaki warga Malaysia bertindak mengurung isteri warga Thailand dan dua anak lelakinya dalam rumah hampir seminggu di Hatyai, Songkhla, Selatan Thailand. Ketua Polis Hatyai, Pol. Kol. Akrawut Taneerat berkata, lelaki yang berusia 43 tahun dari Kuala Lumpur berada di Hatyai bersama isteri dan dua anak lelaki mereka yang berusia lima dan tujuh tahun sejak penularan pandemik Covid-19 pada Mac tahun lepas.

Chief-of-police , Estuary-mud , His-wife , Thailand , Ovid-19 , Ongkhla , Olis , Angkiti-covid-19 , Urung , Alaysia , தலைமை-ஆஃப்-போலீஸ்