Live Breaking News & Updates on Programs division contribution parliament

Parlimen Pengkalan Chepa salur peruntukan berjumlah RM600,000 bantu penduduk sejak Januari


Parlimen Pengkalan Chepa salur peruntukan berjumlah RM600,000 bantu penduduk sejak Januari
05 Jul 2021 / 14:15 H.
Gambar hiasan
KOTA BHARU: Pusat Khidmat Parlimen Pengkalan Chepa menyalurkan peruntukan berjumlah RM600,00 bagi membantu kira-kira 7,500 penduduk yang terkesan dengan pandemik Covid-19 sejak Januari lepas.
Pegawai Khas Ahli Parlimen Pengkalan Chepa Muhammad Abdul Munib Assyakirin Zakaria berkata sumbangan berupa makanan dan wang tunai itu telah memberi manfaat kepada golongan yang memerlukan termasuk nelayan, petani, golongan asnaf dan miskin.
“Peruntukan berkenaan turut meliputi sumbangan kepada keluarga yang dikenakan kuarantin dan buruh yang tidak dapat bekerja dalam tempoh Covid-19.
“Jika sebelum ini kita telah mengagihkan kepada golongan sasar, kali ini diperluaskan lagi kepada golongan yang lain,” katanya kepada pemberita semasa Program Pembahagian Sumbangan Parlimen Pengkalan Chepa di Kampung Landak, di sini hari ini.

Ahmad-marzuki-shaary , Programs-division-contribution-parliament , World-assyakirin , World-in-village-sea-urchin , Center-service-parliament , Order-control-movement , Department-welfare-society , Parliament-the-base-world , City-new , Center-service-parliament-the-base-world , Village-sea-urchin , Village-island-builders

Parlimen Pengkalan Chepa peruntuk RM600,000 bantu penduduk terjejas

Parlimen Pengkalan Chepa peruntuk RM600,000 bantu penduduk terjejas
sinarharian.com.my - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from sinarharian.com.my Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Programs-division-contribution-parliament , World-in-village-sea-urchin , Parliament-the-base-world , City-new , Base-world , Officer-typical-lawmaker-the-base-world , Village-sea-urchin , Help-the-basket-food , Package-protection-people , Economic-revitalization , நகரம்-புதியது