Live Breaking News & Updates on Tamba faisol

Juruteknik rugi RM470,000 diperdaya 'wakil LHDN'


Juruteknik rugi RM470,000 diperdaya wakil LHDN
A
SEREMBAN - Seorang juruteknik kerugian RM470,000 akibat diperdaya sindiket Macau Scam pada Rabu.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Komersial Negeri Sembilan, Superintendan Aibee Abd Ghani berkata, lelaki berusia 57 tahun itu menerima panggilan daripada seorang lelaki yang menyamar sebagai wakil dari Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) Alor Setar, Kedah.
Lelaki itu memperkenalkan diri sebagai David Simon dan memberitahu nama pengadu telah disenarai hitam kerana tidak melunaskan pembayaran cukai tertunggak sebanyak RM17,600.76 atas nama sebuah syarikat yang didaftarkan di Suruhanjaya Syarikat Malaysia di Alor Setar.
Suspek memberitahu ada tangkapan telah dibuat terhadap seorang lelaki bernama Mohd Faisol Ariffin yang mempunyai akaun bersama yang didaftarkan dengan mangsa, katanya dalam satu kenyataan kepada Sinar Harian pada Sabtu.

Tamba-faisol , Headquarters-police-contingent-must , Department-head-investigation-criminal-commercial-abroad-nine , Institutions-results-domestic , Alor-terengganu , Light-daily , According-to-him , ஒளி-தினசரி ,

Perasuah cita rasa tinggi

SHAH ALAM - Golongan terlibat rasuah kebiasaannya individu yang memiliki cita rasa yang sangat tinggi. Pensyarah Kanan Fakulti Ekonomi dan Muamalat Universiti Sains Islam Malaysia (USIM), Dr Mohd Faisol Ibrahim berkata, bagi memenuhi keinginan itu, golongan tersebut berusaha mencapai sesuatu walaupun dengan cara yang salah.

Tamba-faisol , Commission-prevention-corruption , Lecturer-right-faculty-economy , Interview-university-science , Light-daily , Light-corruption , Perasuah , Ita-rasa-tinggi , Rasuah , Konomi , ஒளி-தினசரி

'Budak-Budak Ni Menangis Beritahu Baba Mereka Dah Mati Dalam Kereta..'

'Budak-Budak Ni Menangis Beritahu Baba Mereka Dah Mati Dalam Kereta..'
ohbulan.com - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from ohbulan.com Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Japan , Tamba-faisol , Crying-tell-them-off , Snow-departure , Tribal-or-often , English-malay , ஜப்பான் ,