Live Breaking News & Updates on விளிம்பு புதியது

Stay updated with breaking news from விளிம்பு புதியது. Get real-time updates on events, politics, business, and more. Visit us for reliable news and exclusive interviews.

תמי 4 אדג' פלוס: האינטרנט הגיע לבר המים הביתי


אם יש מכשיר במטבח הביתי שכבר שנים משווע לחיבור WiFi - הרי זה בר המים. לכן, טוב עשו בשטראוס כשהחליטו, אי אז לפני יותר משלוש שנים, לשים את מבטחם בטכנולוגיה לטובת השקת סדרת ברי מים חכמה חדשה. תחת הכותרת תמי 4 Edge הושקו לפני כמעט חודשיים צמד מכשירים-אחים: אדג ואדג פלוס, במטרה לספק חוויית צריכת מים חדשה וחכמה יותר. קיבלנו את הדגם המתקדם יותר, אדג פלוס, לבדיקה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח צ)
העיצוב של האדג פלוס הוא הדבר הראשון ששמים אליו - לא רק אתם, אלא גם האורחים המזדמנים אל הבית. הוא קטן יותר מדגמים קודמים של תמי 4 - על הנייר, בכ-23 אחוזים, אבל הפער הזה גם נ� ....

Tammy Plus , Edge Plus , Tammy Edge Plus , More Reviews , Wedge New , Tammy Edge , Tel Aviv , Middle East , West Bank , Ww Ynet Co Il , விளிம்பு ப்லஸ் , மேலும் மதிப்புரைகள் , விளிம்பு புதியது ,

דפדפן האינטרנט אקספלורר ייצא לגמלאות ב-2022

דפדפן האינטרנט אקספלורר ייצא לגמלאות ב-2022
gadgety.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from gadgety.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Her Explorer , Wedge New , Market Crusher , அவள் ஆய்வுப்பணி , விளிம்பு புதியது ,