vimarsana.com

Card image cap


הצגה של כריס פול, 0:1 לפיניקס על מילווקי בגמר ה-NBA
הרכז הוותיק, בהופעת בכורה מרגשת בסדרת הגמר, הצטיין עם 32 נקודות ו-9 אסיסטים ב-105:118 על הבאקס. גם בוקר ואייטון היו נהדרים. אנדטוקומבו, שעבר מבחן כשירות ברגע האחרון, סיים עם 20 נקודות ו-17 ריבאונדים שלא הספיקו לאורחת
פיניקס הנחיתה הלילה (בין שלישי לרביעי) את המכה הראשונה בגמר ה-NBA. הסאנס ניצחו את מילווקי 105:118, עלו ל-0:1 בסדרה - ובעיקר שמרו על הבית. המארחת, שחזרה לגמר אחרי היעדרות של 28 שנים, הוליכה כמעט לאורך כל ההתמודדות - ואת הבריחה הגדולה שלה ביצעה ברבע השלישי.
כריס פול, בגמר הראשון בקריירה שלו, היה כוכב המשחק. את הרבע הראשון סיים ללא נקודות, אבל בהמשך התפוצץ עם 32 אישיות (בתוספת 9 אסיסטים), ויחד עם דווין בוקר ודיאנדרה אייטון סחפו השלושה את הסאנס קדימה. במאני-טיים היו אלה, איך לא, פול ובוקר שקלעו את הסלים החשובים שהבטיחו למארחת את ה-W המיוחל.
13 צפייה בגלריה
(צילום: AFP)
(צילום: AFP)
(צילום: רויטרס)
(צילום: AP)
(צילום: AP)
(צילום: AFP)
מהעבר השני, יאניס אנדטוקומבו עבר מבחן כשירות ברגע האחרון וכמובן שיחק, אבל היה רחוק משיאו. הבאקס רדפו בעיקר אחרי יריבתם, הצליחו לצמק עד מינוס שבע ברבע האחרון, אבל לא יותר. הם ינסו לגנוב את הביתיות במפגש הבא בין שתי הקבוצות - בלילה שבין חמישי לשישי (4:00).
מלבד פול, בוקר תרם 27 נקודות ואייטון רשם דאבל-דאבל מרשים מאוד של 22 נקודות ו-19 ריבאונדים. מיקל ברידג'ס סיים עם 14 וגם קמרון פיין וקמרון ג'ונסון קלעו בדו ספרתי (10 נקודות כ"א). קריס מידלטון הוליך את קלעי המפסידה עם 29 נקודות, יאניס הוסיף 20 נקודות ו-17 ריבאונדים. ברוק לופס (17) וג'רו הולידיי (10) הוסיפו למפסידה.
13 צפייה בגלריה
(צילום: AFP)
מהלך המשחק
אוהדי פיניקס מהפתיחה ניסו להתגרות ביאניס, ספרו לו כמה שניות עמד על קו העונשין - ובקיצור ניסו להוציא אותו משלוותו. זה לא כל-כך עזר להם. חמש נקודות וארבעה ריבאונדים היו לו בחמש הדקות הראשונות, בסיומם הוליכו הבאקס 10:12. דריו שאריץ' נפצע ברגלו (ולא שב יותר להתמודדות), אבל זה לא השפיע מורלית כל-כך על המארחת. מי שתפס פיקוד היה דווין בוקר, שרשם 12 נקודות כבר ברבע הראשון ונראה נהדר. טיפ בשנייה האחרונה של טורי קרייג נעל את 12 הדקות הראשונות ב-26:30 לסאנס.
13 צפייה בגלריה
(צילום: AP)

Related Keywords

Phoenix , Arizona , United States , Greece , Greek , Michael Jordan , Charles Barkley , Chris Paul , Kris Middleton , , Phoenix Milwaukee , Phoenix Suns Bucks , Hall Phoenix , பீனிக்ஸ் , அரிசோனா , ஒன்றுபட்டது மாநிலங்களில் , கிரீஸ் , கிரேக்கம் , மைக்கேல் ஜோர்டான் , சார்லஸ் பார்க்லி , கிறிஸ் பால் , கிரிஸ் மிடில்டன் ,

© 2024 Vimarsana

vimarsana.com © 2020. All Rights Reserved.