Live Breaking News & Updates on Knesset zionist

Stay informed with the latest breaking news from Knesset zionist on our comprehensive webpage. Get up-to-the-minute updates on local events, politics, business, entertainment, and more. Our dedicated team of journalists delivers timely and reliable news, ensuring you're always in the know. Discover firsthand accounts, expert analysis, and exclusive interviews, all in one convenient destination. Don't miss a beat — visit our webpage for real-time breaking news in Knesset zionist and stay connected to the pulse of your community

قصر نظر سياسي للمشتركة...لماذا؟| أحمد حازم

قصر نظر سياسي للمشتركة...لماذا؟| أحمد حازم قصر نظر سياسي للمشتركة...لماذا؟| أحمد حازم

Israel , Israeli , Ahmad-tibi , Yair-lapid , Mansour-abbas , United-arab-list , Saleh-the-opposite-direction , Park-god , Negev-mansour-abbas , Arab-jewish , Knesset-zionist

الترابط بين فلسطين والجولان

الترابط بين فلسطين والجولان
alwatan.com - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from alwatan.com Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Golan-heights , Syria-general- , Syria , Jubbata-az-zayt , Al-qunaytirah , Israel , Buqata , Majdal-shams , Brive , Limousin , France , Aleppo

عند المصالح يتفقون/ بقلم: أحمد حازم

عند المصالح يتفقون/ بقلم: أحمد حازم
alarab.com - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from alarab.com Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Israel , Nam-hiran , Minih-hai , Ahmad-tibi , Tholathy-adwaa-el-masrah , Committee-central , Knesset-zionist , Maine-elly-huff ,

ממלחמת יום כיפור ועד יום כיפורים זה: כך הפכה בני ברק לבירת הציבור החרדי

ממלחמת יום כיפור ועד יום כיפורים זה: כך הפכה בני ברק לבירת הציבור החרדי
ynet.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from ynet.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Panevezys , Paneve-io-apskritis , Lithuania , Jerusalem , Israel-general- , Israel , Abu-kabir , Tel-aviv , Shear-yashuv , Ha-afon , Hebron , West-bank

PANET | خطابنا السياسي إلى أين ؟ بقلم: المحامي زاهي نجيدات

PANET | خطابنا السياسي إلى أين ؟ بقلم: المحامي زاهي نجيدات
panet.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from panet.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Israel , Israeli , Palestinian , Zahi-nujidat , Law-national , Knesset-zionist ,

הרשימה המטופשת


והנה, כבר לקראת בחירות 2015 הופיע הניצן הראשון של הטיפשות הדוגמטית של הרשימה המשותפת. זה קרה כשהיא סירבה לחתום על הסכם עודפים עם מרצ כי "היא מפלגה ציונית". על כך קצפתי וכתבתי כאן: "אתם הרי מדברים, בצדק ובשכל, על השתלבות בחברה בישראל על כל משלביה; איך תשיגו את זה אם אינכם מסכימים אפילו להסכם עודפים עם מרצ, המפלגה הציונית היחידה שהצביעה נגד פסילת חנין זועבי? עם מי תשתפו פעולה כדי להשתלב או להגן על זכיותיכם, אם לא עם ציונים שכאלו? אין לזה שום היגיון מלבד הצורך הנואש לא לוותר על עמדת הקורבן".
אבל הם בשלהם. ובסוף 2016 החרימו כל חברי הכנסת של הרשימה המשותפת את הלווייתו של שמעון פרס. מנהיגי כל העולם השתתפו. גם הנשיא הפלסטיני, מחמוד עבאס (אבו-מאזן). אבל הרשימה המשותפת החרימה. למה? כי פרס היה "ביטחוניסט בשירות הכיבוש". וואלה, נכון. אבל כמעט כל היהודים הישראלים הם כאלו. אז מה? ומה יצא לכם מזה, חוץ מזה שיצאתם יעני גברים? איזה רווח פוליטי, ואתם הרי פוליטיקאים, גזרתם מזה? רק נזק עשיתם לעצמכם. טימטום גמור.
והנה לרגע היה נדמה שלמדתם לקח ובחרתם נכון. למרות הקושי, ב-2020 המלצתם להטיל על בני גנץ, רמטכ"ל "צוק איתן", את מלאכת הרכבת הממשלה. אלא שהמהלך לא צלח. גנץ ומפלגתו, בעקבות האוזר ומאוזר, דחו את ידכם המושטת, תקעו סכין בגבכם, בגדו בכם, והקימו ממשלה עם בנימין נתניהו. אבל גנץ לא בגד רק בכם. הוא בגד בבוחריו, בשותפיו, בכולם. אז מה? ככה זה בפוליטיקה. ממשיכים הלאה. לא עושים בגלל זה ברוגז לעולם ועם כולם. מה אתם, ילדים קטנים?
כן. עובדה. ב-2020 הייתם המפלגה היחידה בכנסת שהצביעה נגד "הסכמי השלום" עם איחוד האמירויות ובחריין. אז נכון, יש לכם מיליון טענות נגד "הסכם השלום" הזה, וחלקן, אולי אפילו רובן, צודקות ונכונות. אז מה? יכולתם לטעון כל מה שיש לכם נגד ואז בהצבעה להימנע. מה זה נתן לכם שהצטיירתם בעיני הציבור הישראלי-יהודי כ"מתנגדי שלום"? מה הרווחתם מזה? מי הרוויח מזה משהו? אף אחד ולא כלום.
והנה עכשיו, הצבעתם נגד "חוק האזרחות" המתוקן שהגישה ממשלת בנט, בתמיכת השר עיסאווי פריג' ממרצ וחברי הכנסת מנסור עבאס וואליד טאהא מרע"ם ואיבתיסאם מרעאנה מהעבודה. מה, כדי להראות לערבים שאתם ערבים יותר טובים מהם כאילו? ולמי חברתם בהצבעה הזאת? לנתניהו והליכוד, לנספחיו החרדים, ולמפלגת הציונות הדתית, כלומר לבצלאל סמוטריץ', איתמר בן-גביר וחבר גזעניו הנוראים.
חברי הרשימה המשותפת, עם מרצ אתם לא חותמים הסכם עודפים "כי הם מפלגה ציונית"; להלווייה של פרס אתם לא באים כי הוא "ביטחוניסט בשירות הכיבוש"; אבל אתם חוברים לבן-גביר, סמוטריץ' ואורית סטרוק, שלא רק מתנגדים לחוק האזרחות כי הוא מקל מדי לטעמם, אלא גם מייחלים לכך שאתם כולכם, אזרחים ישראלים לכל דבר, תיעלמו מעל פני האדמה הזאת ובכלל.
ואז, כשהחוק נפל, הצטלמתם צוהלים כי "הפלתם את החוק הגזעני". מה, אתם עד כדי כך טיפשים או צבועים? ראשית, לא אתם הפלתם את החוק, אלא האידיוט הימני הגזען עמיחי שיקלי, שהתחייב בפני ראש מפלגתו בנט להימנע, אבל הצביע נגד. אם היה שיקלי עומד במילתו, החוק לא היה נופל ולא נעליים, והצבעתכם לא הייתה שווה גרוש. שנית וחשוב מכך – לא הפלתם את החוק אלא רק גרמתם להשעייתו הזמנית. בקרוב, יותר או פחות, הוא יעלה שוב להצבעה ויעבור כמו כלום.
ולא רק זה. השעייתו הזמנית של חוק האזרחות לא תשנה את המצב בשטח. פלסטינים שיינשאו לפלסטינים ישראלים לא יזכו לשום זכויות, בדיוק כפי שהיה כשחוק היה בתוקף. עד לאישור החוק מחדש, הדברים ייעשו לא בחסות החוק, כי אם בנימוקים "ביטחוניים" ביורוקרטיים, כפי שנהוג כאן מימים ימימה. ומי כמוכם מכיר זאת היטב, על בשרכם.
"חוק האזרחות" הוא אכן חוק גזעני לעילא ולעילא. אבל הוא לא נפל ולא יפול. הוא יקום ויחיה וזה לא בגלל בנט או לפיד או פריג' או שיקלי, אלא בגלל שכל חברי הכנסת הציוניים ונספחיהם, ומדובר ב-110 מתוך 120 חברי הכנסת, תומכים בו. הציונות לא תבוטל בקרוב וכל עוד היא כאן ימשיכו החוקים וההתנהלות בישראל להיות אדנותיים וגזעניים כלפי הילידים הפלסטינים. בין אם הם אזרחי ישראל ובין אם לאו. לכן, אין אפשרות לבטל את חוק האזרחות הגזעני. אפשר רק לרכך אותו ולהקל בו. זה הכול. אז תחליטו אם אתם בעד חוק גזעני קשה יותר או פחות. זו עכשיו השאלה. ואין אחרת.
תגיות קשורות:
קובי ניב | פרצוף חמוץ
קובי ניב הוא סופר, תסריטאי, עיתונאי וגמלאי עם פנסיה לא משהו. היה שותף לכתיבת "ניקוי ראש" ו"זהו זה" בטלוויזיה, כתב עם המאייר דודו גבע ז"ל את טרילוגיית הקומיקס "מגוחך ובניו", ואת סדרת "סיפורי יוסף לילדים".
פרסם גם ספרי ילדים נוספים (בהם "אבא סבבה" ו"קוקוריקולום ויטה"), ספרי הדרכה ועיון בתחום הקולנוע ("תסריטאות", "החיים יפים, אבל לא ליהודים", "בזרוע נטויה ובעין עצומה" ועוד) ושלושה רומנים ("החיים קשים, הא?", "בסוף כולם נמותו" - שנבחר לרשימת המועמדים הסופיים לפרס ספיר 2019 - ו"אהבה קטלנית 977").
מפרסם מזה עשור טור דעה שבועי שהפך גם לבלוג בעיתון "הארץ". ניתן לקרוא מבחר מספריו ומאמריו ועוד דברים באתר שלו – קובי ניב. ספרים. מאמרים. ודברים אחרים.
תגובות

Oslo , Norway , Iran , Israel , Bahrain , Israelis , Persia , Palestinian , Mahmoud-abbas , Benny-gantz , Benjamin-netanyahu , Mansour-abbas-walid

الرد على مقال حنين زعبي| عبد الكريم عزام

الرد على مقال حنين زعبي| عبد الكريم عزام
alarab.com - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from alarab.com Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Gaza , Israel-general- , Israel , Jerusalem , Israeli , Abdul-karim-azzam , Azmi-bishara , Haneen-zoabi , Court-justice , Foundation-dr-azmi-bishara , Islamic-south , Romance-dreamer

"רגבים, אתם תומכים בנתניהו או בבנט?": מנכ''ל הארגון משיב

"רגבים, אתם תומכים בנתניהו או בבנט?": מנכ''ל הארגון משיב
inn.co.il - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from inn.co.il Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Israel , Zvi-hendel , Naftali-bennett , Moses-arbel , Junior , Netanyahu-or-bennett , Knesset-zionist , Isaac-pindar-judaism-torah , Oak-schuster , Knesset-zvi-hendel , Whelan-march , Law-kamenetz

مقدسيون يتصدون لحاخام إسرائيلي متطرف اقتحم خيمة عزاء الشهيد إياد الحلاق(فيديو)

مقدسيون يتصدون لحاخام إسرائيلي متطرف اقتحم خيمة عزاء الشهيد إياد الحلاق(فيديو)
aljazeera.net - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from aljazeera.net Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Gaza , Israel-general , Israel , Jerusalem , Israeli , Najwan-samir , Moataz-aburadh , Yard-school-al-bakriyah , Iyada-school , Martyr-iyad-barber , Jerusalem-israeli , Martyr-iyad-barber-jerusalem

عين على العدو - الكنيست الصهيوني يمنح الثقة لحكومة بينيت-لاب...

عين على العدو - انتهى حكم بنيامين نتنياهو بعد 12 عامًا على التوالي من استلامه لمنصب رئيس وزراء الكيان الصهيوني...

Jerusalem , Israel-general , Israel , Sheikh-jarrah , Yerushalayim , Iran , West-bank , Tehran , Nablus , West-bank-general- , Silwan , Gaza-strip