vimarsana.com

Card image cap


המהפך הושלם: מילווקי רחוקה ניצחון מאליפות ה-NBA
הבאקס, שעוד פיגרו 2:0 בסדרת הגמר, רשמו W שלישי ברציפות עם 119:123 דרמטי בפיניקס בדרך ל-2:3 ענק. בעוד יומיים באולמם הביתי, אנדטוקומבו (32 נקודות), מידלטון (29) וחבריהם יוכלו לשבור בצורת של 50 שנה ולהחזיר את התואר לוויסקונסין לראשונה מאז 1971
50 שנה מחכים במילווקי לאליפות NBA שנייה בתולדות המועדון - והלילה (בין שבת לראשון) היא התקרבה אליה בצעדי ענק. הבאקס גברו בחוץ 119:123 על פיניקס, עלו ל-2:3 בסדרת הגמר ורחוקים כעת ניצחון אחד מזכייה בתואר ראשון מאז שקארים עבדול ג'אבר ואוסקר רוברטסון הניפו את הגביע ב-1971.
לפני שבוע, כשהבאקס היו בפיגור 2:0, מעטים כנראה הימרו שהם יוכלו לעשות מהפך שכזה. ואם זה לא מספיק, הלילה הם סיימו את הרבע הראשון במינוס 16, אך רשמו קאמבק מהסרטים. יאניס אנדטוקומבו כבר הוריד בסדרה הזו כמה קופים מהגב, וגם הפעם היה פשוט נהדר. ג'רו הולידיי וקריס מידלטון הוכיחו שהם שייכים לליגה של הגדולים באמת ומילווקי, זו שכשלה בפלייאוף בשנתיים האחרונות, קרובה לארץ המובטחת.
15 צפייה בגלריה
(צילום: AP)
(צילום: AP)
(צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)
(צילום: AFP)
מהעבר השני, דווין בוקר היה זה שניסה כמעט לבדו להחזיר את פיניקס למשחק, אחרי שכבר נקלעה לפיגור דו-ספרתי ברבע השלישי. ומה נגיד על כריס פול? כואב הלב. העייפות כנראה הכריעה את הגארד הוותיק, אפילו לברון ג'יימס שהגיע לצפות מקרוב בחברו הקרוב לא הועילה והסאנס זקוקים למשחק אחר לחלוטין בעוד יומיים בוויסקונסין.
יאניס הוליך את קלעי המנצחת עם 32 נקודות לצד 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מידלטון הוסיף 29 והולידיי היה נהדר עם 27 נקודות ו-13 אסיסטים. 40 נקודות של דווין בוקר (17 מ-33 מהשדה) לא הספיקו לסאנס. פול הוסיף 21, אבל סיים עם מדד פלוס-מינוס שלילי (6-) ודיאנדרה אייטון קלע 20 ולקח 10 ריבאונדים.
מהלך המשחק
וואו, איזה רבע ראשון מוחץ של הסאנס. הבאקס, שאיבדו חמישה כדורים לאורך כל משחק מספר 4 בסדרה, רשמו ארבעה איבודים כבר בחמש הדקות הראשונות. פיניקס וג'יי קראודר (עם שתי שלשות ודאנק מהדהד) אמרו תודה ועלו ל-9:14, ששלח את מייק בודנהולצר להזעיק פסק זמן. זה לא נעצר כאן. דווין בוקר איפס את הידית וריצת 4:14 הקפיצה את הפער של המארחת ל-16:32. יאניס אנדטוקומבו ופאט קונאטון ניסו למזער נזקים, לא לפני ששלשה של טורי קרייג סגרה את הרבע הראשון ב-21:37 מרשים לפיניקס.
15 צפייה בגלריה
(צילום: AP)

Related Keywords

Phoenix , Arizona , United States , Wisconsin , Israel , Greece , Greek , Brook Lopez , Chris Paul , Lebron James , Larry Bird , Monty Williams , Chris Middleton , Bobby Fortis , Fortis , Reuters , Abdul Jabber Robertson , Hall Phoenix , Phoenix Jay , பீனிக்ஸ் , அரிசோனா , ஒன்றுபட்டது மாநிலங்களில் , விஸ்கான்சின் , இஸ்ரேல் , கிரீஸ் , கிரேக்கம் , சிற்றாறு லோபஸ் , கிறிஸ் பால் , லெப்ரான் ஜேம்ஸ் , லாரி பறவை , மோண்தி வில்லியம்ஸ் , கிறிஸ் மிடில்டன் , கோட்டை , ராய்ட்டர்ஸ் ,

© 2024 Vimarsana

vimarsana.com © 2020. All Rights Reserved.