Live Breaking News & Updates on Sports wood

Stay informed with the latest breaking news from Sports wood on our comprehensive webpage. Get up-to-the-minute updates on local events, politics, business, entertainment, and more. Our dedicated team of journalists delivers timely and reliable news, ensuring you're always in the know. Discover firsthand accounts, expert analysis, and exclusive interviews, all in one convenient destination. Don't miss a beat — visit our webpage for real-time breaking news in Sports wood and stay connected to the pulse of your community

'พฤศจิกาฯ'ถึงเวลา! 'ประยุทธ์'ล้างสนิมเนื้อในพลังประชารัฐ ต่อเกมคนมีอำนาจตัวจริง

เดลินิวส์ - 'พฤศจิกาฯ'ถึงเวลา! 'ประยุทธ์'ล้างสนิมเนื้อในพลังประชารัฐ ต่อเกมคนมีอำนาจตัวจริง #เสี่ยวหลงเปา....รายงานตัวในสังคมออนไลน์ ศูนย์ข่าวเดลินิวส์ภาคอีสานตอนบน สะกิดสะเกา สังคมคนภูมิภาคเพื่อการแก้ไข สร้างสรรค์ เจาะลึกการเมือง ปฏิรูปคนการเมือง ในแนวทางเห็นต่างแต่ไม่แตกแยก เพื่อความสามัคคีของคนในชาติเดียวกัน

Japan , United-kingdom , Khon-kaen , Thailand , Laos , South-africa , Ayudhya , Phra-nakhon-si-ayutthaya , Phrae , Nakhon-phanom , Prachuap-khiri-khan , Phichai

זה מדעי וההורמונים אשמים: למה אנחנו עצבנים יותר בקיץ?


3. מכת חום היא אחת הסכנות הגדולות בקיץ
היא מתבטאת בעלייה בחום הגוף מעל ל־40 מעלות כתוצאה מעומס חום כבד. התוצאה עלולה להיות מסוכנת: פגיעה במוח ובמערכות חיוניות של הגוף ואף לגרום למוות. קשישים, אנשים שעוסקים בספורט עצים בתנאי חוץ ואנשים עם יתר לחץ דם נמצאים בסיכון מוגבר למכת שמש בימים הלוהטים.
5 צפייה בגלריה
קשישים, אנשים שעוסקים בספורט עצים בתנאי חוץ ואנשים עם יתר לחץ דם נמצאים בסיכון מוגבר למכת שמש
(צילום: Shutterstock)
4. תרופות מסוימות עלולות לסכן אתכם במכת חום
אלה כוללות בין השאר תרופות לאלרגיה, תרופות ליתר לחץ דם וללב, תרופות משתנות, משלשלים ונוגדי דיכאון. אם אתם נוטלים אחת מהתרופות האלה עליכם להיזהר שבעתיים בתנאי חום.
5. וחלק מהתרופות עלולות לאבד מיעילותן כתוצאה מהחום
זאת בשל שינוי במבנה של החומרים הפעילים. אצל חלק מהאנשים, למשל נוטלי אלטרוקסין, חולי לב וחולי סוכרת, לעתים גם שינוי קל במינון התרופה עלול להיות בעל משמעות מכרעת. לכן אל תשכחו אותן ברכב כשאתם חוזרים מבית המרקחת. אם בכל זאת שכחתם, פנו לרופא לקבלת מרשם חדש.
5 צפייה בגלריה
6. 30% מקרינת השמש חודרים לעור גם כשאנחנו בצל
הולכים לחוף הים? אם בחרתם לשבת תחת שמשייה, אתם בכיוון, אבל זה לא מספיק. לפי מחקרים, 30% מהקרינה חודרים לעורנו בזמן שאנחנו שוהים בצל. מה שאומר שגם מתחת לשמשייה הכי גדולה, עדיין מומלץ להימרח בקרם הגנה.
7. שמש ואלכוהול לא הולכים טוב ביחד
תיהנו מהאווירה בים, אבל ותרו על הבירה. השילוב של שמש ואלכוהול גורם להגברת הצורך בהטלת שתן ועלול להביא להתייבשות. אם אתם לא יכולים לוותר על הבירה, אל תיסחפו איתה, והגבירו את צריכת המים.
8. הקיץ טוב ללב שלכם
מחקרים רבים מצביעים על כך שהסיכון ללקות במחלות לב מגיע לשיאו בחודשי החורף ונמצא בשפל בחודשי הקיץ. מתברר גם שבחורף התקפי לב נוטים להיות קטלניים יותר. הסיבה לכך עדיין לא ברורה, אבל לפי הסברה בקיץ התפקוד הכללי טוב יותר, ורמות הכולסטרול הטוב גבוהות יותר בהשוואה לחודשים קרים, כנראה משום שמזג האוויר החם גורם לנו להיות יותר בתנועה ולכן יש גם פחות היצרות של כלי הדם.
9. פטריות העור משתגעות על חום הקיץ
במיוחד אלה בכפות הרגליים. הן יכולות להופיע בנעלי הריצה המיוזעות שלנו ולהתרבות במהירות. התוצאה: זיהום פטרייתי בכפות הרגליים ובציפורניים שמתבטא באדמומיות ובגרד. לכן רצוי לאוורר היטב את נעלי הספורט, לגרוב גרביים על כפות רגליים יבשות לחלוטין ולנעול נעלי אצבע במלתחות ציבוריות.
5 צפייה בגלריה
(צילום: Shutterstock)
10. הקיץ באמת נעשה יותר ויותר חם, ואנחנו אשמים!
זיהום האוויר מגביר את ריכוז הפחמן הדו־חמצני באוויר, מה שגורם להתחממות כדור הארץ ומקפיץ את הטמפרטורה לשיאים חדשים. במהלך 30 השנים האחרונות עלתה הטמפרטורה הממוצעת בישראל ב־1.8 מעלות צלזיוס. בקיץ שעבר נרשמו 49.9 מעלות צלזיוס באזור סדום - הטמפרטורה הגבוהה ביותר שתועדה כאן זה כ־80 שנה.
11. מאחורי הפינוק הקריר של הקיץ עומד נער בן 11
פרנק אפרסון שמו. האגדה מספרת שב־1905, בערב קר במיוחד, הוא שכח במרפסת כוס עם משקה מומתק ובתוכה מקל שנועד לערבוב. למחרת בבוקר הוא מצא קרטיב. בין אם הסיפור נכון ובין אם לא, ב־1924 הוא רשם על זה פטנט והחל למכור זיכיונות לכל מי שרצה לייצר קרטיבים בשם "פופסיקל".
12. והפרי הרשמי הוא בכלל ירק
מדובר כמובן באבטיח, שמכיל 92% מים, ויטמין C ,A, ויטמינים מקבוצה B, ניאצין ועוד. האם ידעתם שלמרות היותו מתוק ועסיסי הוא נחשב לירק מבחינה בוטנית? הוא ממשפחת הדלועים, וקרובי המשפחה שלו הם המלפפון והקישוא.
5 צפייה בגלריה

United-kingdom , Poland , Israel , British , Ben-frank , University-science , Center-medical-kaplan , Sports-wood , Professor-steven , Center-medical , ஒன்றுபட்டது-கிஂக்டம் , போல்யாஂட்

इटावा: मोबाइल कंपनी के 3 करोड़ के उपकरण लूटने वाले गिरफ्तार, इटावा पुलिस को 2 लाख का नकद पुरस्कार

इटावा: मोबाइल कंपनी के 3 करोड़ के उपकरण लूटने वाले गिरफ्तार, इटावा पुलिस को 2 लाख का नकद पुरस्कार
news18.com - get the latest breaking news, showbiz & celebrity photos, sport news & rumours, viral videos and top stories from news18.com Daily Mail and Mail on Sunday newspapers.

Delhi , India , Palampur , Himachal-pradesh , Lucknow , Uttar-pradesh , United-states , Meerut , United-kingdom , New-delhi , Bangalore , Karnataka